20 maj

Få seee, idag är det Onsdag, right?
Det innebär att det är 2 dagar kvar tills Lalla kommer hem och 1 vecka kvar tills jag & Jonna sitter på tåget till Uppsala, jag har två grejer att längta till ! weeeeeeeei

Har iallafall nyss satt igång diskmaskinen och slängt in tvätt i tvättmaskinen och nu ska jag klä på mig och gå ut & tvätta pappas bil, har man kört bilen till Hedfors så vet man att det kommer att se förjävlig ut, så som tack för lånet, ska jag nu gå ut och tvätta den. När jag har tråkigt så städar och fixar jag massa, märks det?
Kanske är en bra egenskap, vet ej?

Ikväll ska jag till Kallax flygplats i Luleå...TVÅ gånger. Blir att köra bil hela kvällen. Kl 19.00 ska jag & hämta Carro & Stina, dom har varit i Turkiet. Vill väl egentligen inte träffa dom, just för att jag kommer att se ut som värsta blekfisen, nog för att jag är en men ändå. Sen ska jag & hämta papi kring midnatt någon gång, han har varit i Tyskland med jobbet på någon mässa. Så bilen och jag ikväll (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0