Spinning

Dagens träning, blir spinning, sist jag spinnade var för kanske 2 månader sen på Byske Badet, men då jobbade jag, jag var alltså instruktör. Inte riktigt lika jobbigt som när man är där för att träna. Men halvträna på arbetstid måste ju vara jävligt värt alltså, Men iallafall så är det ju inte det jag ska göra nu. 19,15-20.15, blire spinning, håll i hatten för min kondition säger jag bara!



Annars i veckan så blire:

Onsdag: 19.00 VATTENGYMPA, FAN SÅ KUL!
Torsdag: Gym och löpning
Lördag 11.15 Core

Har ialf jobbat idag, gick väl helt okej. Imorn blire också jobb och där efter så har jag kirrat en intervju på rema 1000 åt mig och Carro, haha vi stamkunder ska kanske, förhoppningsvis börja jobb där!  haha, så kul :D

Aja, Hade bra, tjaaaao.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej, hur har ni det ? :) det låter som ni har det ganska bra måste jag säga :P Hur mycket jobbar ni nu?

Sköt om er!

Pussar från Johanna

2009-03-03 @ 22:48:29
Postat av: Sanna

Hej Johanna! :) Joodå, vi har det bra. Jobbar lite olika, allt mellan 3-6 dagar i veckan typ, hoppas på så mkt jobb som möjlighet, helst på hotellet :)

Hur gåre för dig då, någon lugn stund? :) Pusssss

2009-03-04 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0