Kikar på lite bilder

Kollar på lite bilder och lyssnar på hockeyn. Dyker upp lite pick´s på grejer man saknar och inte saknar! Bilder från 2008.

Garderoben med Jessica, tur att vi fick lite besök av några söta flickor! Saknar inte garderoben på Olles men saknar flickorna på bilderna.

  

Studentveckan med världens bästa klass!

        



Stadsfesten -08

     

Sedan så hade vi jue Pdol -08, var ju tvungen att se Takida! Gjorde ju en lite tabbe 06, det drar vi ett sträck över.

    

+ Adam Tensta!



Uppsala / Sthlm - med mina bästa vänner!

    

Hann med rätt så mycket den helgen, Träffade min mormor, Shoppade i Sthlm, Festade i Uppsala, åkte limo, shoppade i Uppsala och åkte bil tillsammans i cirka 180 mil!



Skellefteå IBK - Finns inget bättre lag i mina ögon.

   

Tog lite roliga bilder i Eddahallens källare!

Och tillsist..Nyårs i Hemavan. Riktigt trevlig helg, med både skratt och tårar.

      

Aja, ska sätta min in i hockeyn nu, 2-2 Spännande spännande!







Kommentarer
Postat av: carro

lovely!

2009-03-17 @ 15:04:02
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: Jess

I Miss youu babe :)

2009-03-19 @ 20:52:45
Postat av: Sanna

I miss you tooo honey!

2009-03-19 @ 21:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0