Jasi

Idag är det Onsdagen den 18 Mars, om två dagar så har vi varit här i Bodö i 2 MÅNADER! Helt sinnes, vars tar tiden vägen?, shit snart fyller jag 20 och snart ja då fyller jag 40? Känns nästan som det.

Imorrn så blir upp tidigt, ska åka med en buss som går 06.30, vet ej egentligen vars jag ska åka, hur ska det här gå?
Ska ialf jobba på ett dagis som heter Bamsebo, samma dagis som i torsdags, tack och lov. Men ja, vi lär ju se om jag kommer fram eller inte..hittar ju om jag går men det känns rätt så peppande att gå cirka 1 timme typ klockan 6 på morgonen, njaa, avstår helst det.

Kan ialf säga att jag fått lön! Känns hur bra som helst och vi får dessutom lön igen den 1 april, blir som alltid extra glad när man vet att det rullar in pengar på ens konto. Och på tal om pengar så var jag och fixade ett kontokort igår, Och vad tror ni det första dom skulle göra var? jo ta en BILD på mig, lätt att veta, komme jag där, utan smink, jobbarkläder ,ett fult hårband och året i en tjorv på skallen, vill jag ens se bilden? Knappast, och den här bilden ska ju vara med på mitt kontokort, blir ju lätt att klippa sönder det när jag kommer hem till Sverige, haha.

Nu blire havregrynsgröt, mums!


Vill ha, vill ha, vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0