Hemgång

Har ju som sagt nämnt att jag ska hem den 8 April eftersom att hotellet ändå har "Påsklov" men varför har jag fått veta att ingen ändå kommer att vara hemma i skell då? Jag börjar typ gråååååta. Lalla är i Arvidsjaur, Jessica i USA, Carro i Hemavan och min familj far till Malå. Om jag får veta att ni,Linda & Johanna ska bort, då vet jag inte vad jag gör. Men Bea har då lovat mig att hon ska styra upp en fest så jag får väl kanske träffa laget iallafall, weeeii :D Känns ändå skönt att fara hem hur som haver, ska då bland annat passa på att köpa med mig tillbaka lite mat och annat nödvändigt. Sen så när vi kommer tillbaka till Bodö så är det säkert garanterat VÅR och ingen snööö, så skönt. Och jag hoppas då verkligen att det ska sluta blåsa, okej att det blåser, men hur skönt är det när de är kalla vinder, fryser ju ihjäl. Haha, det var ändå lite roligt idag, jag och Carro hade packat våra väskor och bestämt en tid då vi skulle fara till friskhuset och träna och basta, så när klockan slog 15.30 så gick vi, när vi gick cirka 200 meter, ja då vände vi. Tack vare blåsten, tror tamefan att det skulle ta oss 2 timmar att gå till friskhuset, det blåste i siiiiiiiinne. så vi skjuter upp det hela till imorn, vill ju som sagt gärna basta. Då får man ju lite värme dessutom.

Sen så tänka jag skicka en liten hälsning till min lillebror Magnus som är så duktig med att jobba med sin så kallde epatraktor, men ska du inte ta och lägga in en växel, tänkte så att du blir klar innan du fyller 18, då du ändå liksom ska byta ut epan mot bilen ;) Haha, skoja, Keep up the good work!

  

Kommentarer
Postat av: linda

jaaa justa ja..d.et var ju den helgen jag och johanna

skulle på romantisk weekend till Paris

2009-03-08 @ 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0