Fredagen den 13:e..igen?

Aja, har då inte märkt av någon otur än så länge, men dagen har ju bara börjat!

Tänkte dra mig ut på stan idag, måste fixa några saker, bland annat så måste jag gå till posten och posta några papper till Linda, så att vi ska få lön för dom 4 dagar vi jobbat där, blir ju ändå lite pengar med tanke på att vi jobbade helg. Adecco ska också få sig ett besök av mig. Skulle tydligen ha fått ett användarnamn och lösenord till min hotmail, men icket. Så jag behöver lite hjälp eftersom att man skriver upp de timmar man jobbat på internet och hur ska jag kunna göra det utan användarnamn och lösenord, stort frågetecken. Aja, annars idag så händer inget spec, hoppas att jag ska få prata med min favvo pojke Lalla. Men sen ikväll blire spinning för hela slanten + att vi ska basta, det gillar ju jag! Efter det blir tv och inge mindre än GODIS, det är ju det som förygyllar ens kväll! 15 kr/hg, ähh va fan de är värt de ;)

Nu ska jag gå och sminka mig, känns som om det var två veckor sen sist,!

 Bodöööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0