Dagen efter..

vaknade någon gång imorse av att jag hostade som bara den, hade även ont i huvudet m,m. Så gick upp och tog mig ett glas vatten och sedan somnade jag om igen, och vakande inte förrens nu, så skönt,

men igår då, himla rolig kväll och vi hann då inte bara vara på en förfest. Kvällen startade hemma hos Arne, bara jag och carro då, men vi dunkade lite härlig musik för oss själva och sen så tog vi vårt pick och pack och for till Stine-Lise, där vi drack och hade mysigt. Sedan så for vi på någon maskerad, vi var tyvärr inte utklädda men var välkomma ändå, där tillbringade vi de flesta timmarna. Under maskerad festen låg en bar som heter Barbeint, den hann vi också besöka och eftersom att klockan var just före 12 då, så gick vi in gratis, värt, ja. Sedan gick vi vidare mot slutstationen, Rock Café. Inträde kostade oss hela 60 nok, men det var värt.



Idag är det 1 mars, det är väl en vårmånad va?

Så vad händer i mars? En hel del födelsedagar vad jag vet, annars är väl allt som vanligt. Fortsätter att jobba på här i Norge.

Nu äre mat som gäller, magen kurrar som aldrig förr. Kram, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0