Barnehage

Blev väckt imorse, kring 08.15, av Adecco som undra om jag kunde komma och jobba på ett dagis mellan 09.00 - 15.30, kände först att jag suckade för mig själv, men enda orsaken till att säga nej till jobb är om jag är sjuk, alltså min oskriva regel, så det var bara att pallra sig upp. Sist jag var och jobbade på ett dagis var för cirka 1 månad sen och då tyckte jag inte att det var någon hit, men den här gången gick det mycket bättre. Största orsaken till de var nog för att jag jobbade med två stycken i min egen ålder, finns betydligt mer att snacka om än om jag hade jobbat med 40-50 åringar.

 Bild lånad från google.se

Ikväll blire spinning, here we go again, fy fan så jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0