22 mars

Klockan är 23.07 och jag är inte trött, känns som om jag borde vara det, har ju trots allt jobbat 7 dagar i veckan, fast det har väl med att göra att jag är ledig imorn, vill nog bara sova bort morgondagen, men det kommer nog troligtvis inte att hända..Varför kan jag inte sova på dagarna? Måste nog vara för att det blir så jävla ljust i rummet eller nå, och på tal om ljust så är solen så välkommen imorgon. Känns som om min jaaa, vita hy/hud behöver få sig lite färg. Men det återstår att se imorgon.


Sen så känner jag ju en söt flicka som fyller 20 bast imorgon, weeeeii!


Nää, nu ska jag fortsätta att lyssna på den bättre versionen hope and glory! Seeeeyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0