Jobb & träning

Jobb & träning är allt som stått på schemat idag.
Både jobbet och träning gick som på räls, kommer att somna gott i natt ! + att vi har kort dag imorn eller så kallad halvdag, jobbar endast till 12.00, på grund av nationaldagen OCH HUR BRA ÄR INTE DET? Snälla gud (?) eller nån, ge oss i Byske och skell sol imorgon..eller varför inte hela helgen?

Förövrigt så taggar jag till helgen som faaaaaan, saknar alla brudar i min klass och på lördag smäller det..
hoppas att alla kommer!

Tänkte också slänga in några bilder från min och Jonnas lilla tripp till Uppsala/Sthlm :



Jonna i tåget till Uppsala. Fick vänta i Bastuträsk i 3,5 timme på grund av att ett träd blåst mer på strömledningen.



Jag & Jonna. Promenarade till Gränby centrum för lite shopping. Köpcentrumet har förstorats en hel del!



hehe, Mormors gata.




Jamen vi gillar att shoppa !!



Syster & Mormor (L)



Jag & Mormor



Mormors Gård ;)



Jag & syster i tåget från Stockholm till Uppsala.


Kommentarer
Postat av: Johanna

På den gården har jag kissat ;)

2009-06-05 @ 19:05:36
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/
Postat av: linda

HAHA JOHANNA GROUSE!

söta damer!

2009-06-09 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0