Tomat

Jaaa, jag är röd som en tomat i fejjan, det är inte najs.
Har blivit det på grund av att jag varit ute hela dagen och solen har ju tittat fram lite då och då, kanske måste fundera på att börja använda solskyddsfaktor, vill ju bli brun, inte bränd och röd!

Dagen i sig har varit helt okej. Timmarna bara rullar fram ibland. Har ju som sagt ett ganska skönt jobb, väldigt fritt, Vi får som själva lägga upp dagen som vi vill, bara vi ser till så att allt blir gjort. Blev dessutom bjuden på smörgåstårta idag, satt inte helt fel kan jag lova. Hoppade över go fikat, pluspoäng till mig. Inget fika på jobbet, är det något jag kan hålla eller? det återstår att se.

Träning & minigolf med Lalla, Linda & Emil ikväll, Trevligt.

 Måste investeras !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0