Lunch

Är hemma på lunchen och vad passar inte bättre som tidsfördriv att hänga vid datorn?
Skulle lätt kunna somna om jag la mig i sängen, MEN frågar är om det är värt för då kommer jag säkert att se ut som en zombi resten av dagen. Vad jag menar är att jag inte tror att en powernap skulle funka, skulle nog mest av allt vilja ligga kvar i sängen,  men jobbet väntar, japp, japp.
Eftersom att Carro bara jobbar halvdag idag så innebär det att jag måste vara SJÄLV fram till klockan 16.00 idag,
Inte ball.
Så trimning är det som står på schemet resten av dagen.

Annars kan jag ju passa på att gratta min kära mamma som fyller hela 49 år, ett år kvar till 50, MOHAHHA
Så det vankas jordgubbstårta ikväll, men egentligen så ska jag ju inte käka något sånt, har ju börjat med så kallade naturdiet, kanske det jobbigaste jag gjort, att vara hungrig är ju famefan as jobbigt..
men har iallafall bestämt mig för att käka en måltid per dag, så att jag inte ska gå under eller nå.

Igår föresten så var jag på bio med Jessica, Carro & Malin, såg baksmällan, skit rolig film !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0