------------------

Men hej trötter,
Vad har hänt med min otroliga livsglädje denna vecka?
Menar bara att jag varit trött, trött & åter trött, haft dåliga dagar dessutom.
Antar att det händer alla, men det brukar inte hända mig!

...tack Carro för din förståelse och att du orkar lyssna på mitt prat om allt och inget.

Annars då?

Känner att min kondition är åt helvete & att jag inte orkar göra något åt saken, om en månad drar innebandy säsongen igång och jag kommer inte att vara på topp. Vad sägs om en löprunda några dagar i veckan. Sannaaaaa dream on. Fast drömmar kan gå i uppfyllelse va? Måste ta saken i egen händer i allafall.

På jobbet denna vecka har det som gått lite halvsegt. När solen var framme några dagar under förra veckan så har gräset typ slutat växa? Gräset är gult och mögligt, Fräscht, snyggt osv (?) Aja, vi fyller våra dagar med jobb iallafall, vi håller ju inte bara i gräsklippningen så. Längtar tills solen kommer tillbaka så att vi kan börja vattna igen, det är som trevligt.

Min underbara familj är hos min mormor & morbror i Vätö utanför Norrtälje, där mormor har stuga. Skulle mer än gärna vilja vara där med dom, men har man att jobba att sköta så har man. Hur som haver så har dom det väldigt bra, Och tydligen så har brorsan på 17 bast stor shoppat, Inte illa killen ! HAHA


Linda & Emil har dragit till sthlm. Fick nyss ett sms : Tunisien here we come för fa-aaaan!!:)

Så dit drar dom på fredag. ÅHHH, Ja jaaaaa, jag är avundsjuk!! Men hoppas ni får en kanon vecka, det förtjänar ni!



Taggade tjejer! Stadsfesten ´09


Kommentarer
Postat av: carro

jag lyssnar mer än gärna gumman=)

2009-07-09 @ 11:29:25
URL: http://caride.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0