Fällis

Hemma på lunchen som vanligt, har nyss tryckt i mig potatissallad & kyckling, riktigt gott.

Förmiddagen har vi spenderat i Fällfors.
Har sopat, skottat och krattat ihop massa glas som några snorungar krossat.
Tar för givet att det är ungdomar som har gjort det men jag vet ju inte, hur som haver så var det riktigt onödigt, dels för att vi får mer jobb, hehe och för det bara är en sjuk grej, slänga massa lysrör i marken, hur coolt är det?
Var iallafall jävligt jobbigt, mest på grund av att det inte var nådigt med mygg, brämsar och dylikt men också för att det är så vaaaaarmt, och ville ju som inte ta av mig tjocktröjan heller.
For även förbi laxtrappan i Fällfors.
Viktor som är ny på jobbet hade aldrig varit där förut, han frågade då Ronny om det någon gång brukar simma förbi någon lax där, som man kan se, han fick då ett snabbt svar att aldrig simmar det förbi någon lax, iallafall inte när han varit där, 2 sekunder senare så kommer det en fet lax och simmar förbi, HAHA ja ibland ska man ju ha tur.

Nu väntar chilljobb, med andra ord, VATTNING av blommor, rå najs.

Har ju föresten glömt att berätta att jag och Carro var på Cirkus i Byske i måndags.
Minns inte när jag var på cirkus sist, så det kändes som ett måste.
Kostade 180 kr, kanske lite väl dyrt, men jag sa till Carro att jag nästan kan lova att nästa gång vi ska på cirkus kommer säkert att bli med våra egna barn, och det lär ju dröja några år till.
Så vi tyckte att det var värt det. och som väntat var det en massa barn och föräldrar, men vadå får inte två 20-åringar också gå på cirkus? Alla barn under 100 år var välkomna ;)

Ni må hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0