Tjenixen

Hallå där.
Tillbringade gårkvällen mesta dels i klutmark med en massa härliga brudar.
Snackades hit och dit om reser till här och där, blir så avundsjuk på alla som har semester & har tid och råd att fara!!
ÅHHH, jag vill också!
Linderborg bjöd på kladdkakemuffins, hallon & grädde, riktigt gott bruden :) När blir det nästa gång? ;)
Annars så verkar då de flesta vara taggade till stadsfesten, likaså JAG!  
IMORGON SMÄLLER DET & PÅ LÖRDAG SÅ SLUTAR VI ALDRIG FESTA!! Visst var det så vi sa?




Denna torsdags kväll så är jag och soffan bästa vänner, varierar mellan datorn & tv:en, men sådana kvällar gillas med, kan behövas någon gång, men inte ofta ;) Jag tycker ju om när det händer saker :)

Bara för att det här är värdens fulaste bild på mig men kanske också den gladaste så lägger jag ut den. HAHA



Det syns väl att jag blir glad när jag får en födelsedags present av mina bästaste vänner, Tack brudar ! Ni är bäst (L)

Tvätt jäveln väntar, Ha en trevlig kväll folks.

Kommentarer
Postat av: carro

gladast & sötast!! =)



IMORRN & LÖRDA ÄRE SUPEN, YIHAAAA

2009-07-02 @ 21:09:50
URL: http://caride.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0