Skit väder

Ja, ibland så kan jag ju hålla med om att vi har ett kanon sommarjobb, som får jobba utomhus osv men INTE sådana dagar som idag! Sjöblöt om inte värre är det jag & Carro har varit idag. Men trots det så tycker jag ändå att vi fått en hel del gjort, tur att vi är duktiga ;)

Har nyss varit och investerat 3 liter vin, IMORGON ÄR DET FEST
Kör på vin eftersom att jag aldrig blivit riktigt bakis av det, börjar ju trots allt jobba 07.00 på torsdag..
..så måste ju ta det lite lugnt. Mest för min egen skull!¨

Lalla, film & mys i kväll :]

Kommentarer
Postat av: carro

vi är duktiga.

vi förtjänar 3 liter vin. HEEHe

2009-07-21 @ 19:23:43
URL: http://caride.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0