Men tjaaa

De är helg, kan man vara något annat än glad? Jag tror inte det!
För vad är inte skönare än sovmorgon. Kan behövas lite då & då.
Och för att inte tala om en ledig dag, två till och med !

Igår käkade jag & Lalla tacogratäng. Och svar ja, det är min favvomat. MUMS!
Bakade även kladdkakemuffins som jag bjöd mor, far & lillebror på, De var också gott.
Fast ibland undrar jag om jag verkligen fick mvg i hemkunskap i högstadiet, vet typ inte ens hur man sätter på en ugn?
Ojoj, inte bra.

Annars tillbringade jag en timme på trästocks, timmen mellan 22 & 23, för då spelade ju Miss Li !
Mycket söt och duktig tjej. Och hon verkade vara nöjd över antalet i publiken eftersom att hon varit i Skellefteå för två år sedan och spelat på pinkerton och då var det endast 15 pers i publiken (?) Jag tror tjejen fått lite bättre fart på sin karriär nu, kul för henne!

Ikväll spelar Veronica Maggio och jag ska inte dit. Var ju som sugen på att se henne, men jag har valt att hellre spendera min kväll i Hedfors med familj & pojkvän. Det blir nog trevligt det med! Ska ju käka grillat och det kan man väl säga är min andra favvomat, just efter tacogratäng. Så Hedfors, pojkvän, familj, grillat, fiska (?), bada, spela spel m,m är vad som står på schemat ikväll. Hoppas ni har lika bra kvällsplaner som mig!

Är ju som sugen på att bada. Byske havsbad nu? Har ju inte testat den nya röda rutschbanan :]



Carro & Sanna, Halsön ´08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0