Framtids planer

Idag eller ska man kanske säga inatt är det den 27/1 2009.
Jag befinner mig just nu i ett annat land även kallat Norge med två av min närmsta vänner.
Livet känns bra även fast att jag lämnat väldigt betydelse fulla människor hemma (jag menar inte att jag inte kommer att komma tillbaka för det kommer jag) men det känns som om jag tagit ett kliv ut från vardagen.
Lämnat Byske, lämnat Skellhell och lämnat Sverige för något jag velat testa på.
Just att jobba i ett annat land eller bara jobba överhuvudtaget.
Att jobba är väl egentligen ingenting man strävar efter, men man brukar väl säga "efter regn så kommer solsken" och det är väl just den inställningen jag har.
Jobba och slita för att tjäna pengar och sen ja vad ska man säga, slösa mina pengar på en resa, och då menar jag inte en sista minuten till Turkyland utan snarare en lång resa till möjligtvis Thailand, där många nära och kära befinner sig just nu.
Det är då mina närmsta framtidsplaner, men vem vet om dom går i uppfyllelse? Men man kan ju alltid hoppas.


Kommentarer
Postat av: hejhej, jag här på golvet

du klär grymt i ditt påslakan.

Tänkte bara du borde veta det!

PUSSS



ps. ska vi slagga nu?

tror näsan somnat? ds.

2009-01-27 @ 00:47:23
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0