Spara pengar

Jag tror faktiskt att jag börjar kunna det här med att spara pengar. Jag menar, jag lever rätt så fattigt här, köper inte så mycke onödiga saker som t,ex kläder och har inte heller festat på ett tag och har inte planer på att göra det heller. Sen så har jag tackat nej till 3 roliga grejer som jag egentligen vll fara på, men allt handlar bara om att spara pengar. För det första så var jag för några veckor sedan inställd på att fara till Göteborg med några i laget för att lira innebandy och ja festa och shoppa, vad annars? :P men jag bestämde mig för att inte följa för det skulle innebära att jag skulle missa drygt en veckas jobb och att det skulle spenderas en hel del pengar på det som jag nyss nämnde. Sen så är det ju så att ingen mindre än Bruce Springsteen kommer ju till Sverige (Sthlm) i början av Juni och givetvis ska ju Linda med flera dit och hänga. Och vad är det som kommer att gå åt då? jo pengar. Sen så hade vi ju en till rolig grej som CarroLuu nämde mig för mig och det är en rock festival någonstans i blekinge. Skulle då först innebära att vi skulle bila genom nästan hela Sverige från Skell - Blekinge, och det är ju något jag gärna vill göra, bila genom hela Sverige. Så myyysigt!
Med då har vi ju det här med pengar och hur dyrt är egentligen inte bensin + mat + boende + biljett osv. Tänkte bara nämna det här för att alla mina vänner inte ska tro att jag inte blivit en no life människa. Men jag ska bara försöka lära mig att spara pengar. Kan ju vara bra att ha den egenskapen har jag hört. MEN EFTER SOMMARN SKA JAG LEVA LIVET, OCH DÅ FINNS NOG INTE ORDET SPARA I MIN HUVUD LÄNGRE. WIIIIIIHOOOOOO.


ps. jag har nog blivit lite friskare och på bättre humör, king! ds

Och förövrigt är jag sjukt avundsjuk på min familj som far utomlands under valborgs. Visst jag är också "utomlands"då men Norge räknas inte.

Nu ska jag ialf se klart Seven pounds som jag nyss laddat ner. Hade braaa. Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: carro

Johoodu, norge räknas visst som utomlands! du blev sjuk när du kom från sverige och det brukar man bli när man har varit utomlands. Så det så.

2009-02-20 @ 20:41:33
URL: http://carolineidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0