Trodde

Trodde att jag skulle vara ledig idag, men så var inte fallet. Blev väckt av att Carro ringde 07.59 och sa att jag skulle komma och jobba, så 08.19 stämplade jag in, inte illa pinkat anser jag själv! Hehe

Igår gick vi till Bodö spektrum för att ta reda på lite grejer som har med träning att göra. Jag frågade när Bödös damlag brukar ha träning. Fick svar på det också. Tisdagar 20.00-21.30 och torsdagar 21.00-22.30. Och idag är det ju torsdag men det blir ingen träning idag, utan vi tänkte bara gå dit och kika. Måste ju se vilken klass dom håller ;) Vill ju inte fara dit och skämma ut mig. Haha

OCH VARS ÄR VÅRA SKATTEKORT?! Blir ju nästan lite orolig. Känns ju inte bra när vi jobbar och sliter åsså vet man att man inte har något kontokort där pengar sätts in, men ja ,tur att jag har tålamod, men kanske inte att för mycke!!

Nu ska jag se oscargalan, kan ju inte missa när Heath Ledger får pris som bästa manliga biroll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0