Ny dag, ny vecka, typ ny månad

Idag har vi den 2 Februari 2009.

Jag har nyss kommit hem från jobbet, fick gå lite tidigare idag pågrund av att det helt enkelt inte fanns nå mer jobb, det vill säga, alla hotell rum var städade eller upptagna. Hur som haver så tycker jag att det går riktigt bra på hotellet, känns då inte som ett jobb man kommer att hata. Men den känslan kommer väl kanske när man måste städa upp tex, spya.
Men man kan ju alltid hoppas att man slipper det.

Idag har Linda lämnat Norge, Bodö och oss, så nu får jag och Carro klara oss på egen hand, men det ska nog inte vara några problem!

Annars i veckan så ska jag jobba ons och fre på hotellet så jag hoppas att dom hör av sig från iss så jag får jobba där tis och tors. Sen drar nog jag och Carro till en annan kommun på fredag för att kanske få jobb där, men det återstår att se hur det blir med den saken.

Haaade / hp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0