I´m back

Har varit utan internet i 2 dagar nu, ahhhh! Hahha, kanske ändå ett skämt, Har varit ganska skönt också faktiskt.
Kom nyss hem från våran lilla tripp till somewhere, nämen har bott i halsa och jobbat i vall, 2,5 mil i mellan så därför har jag kört bil i helgen. Känns som in evighet sen sist! Men det gick som tur var ändå bra, trots att det snöade och vägarna var tamefan dom sämsta jag kört på..men tydligen är Norge känt för sina dåliga vägar, Fast det är väl inte så konstigt om Norge inprincip bara består av berg och dalar. men de är myysigt.

Nu ska jag bege mig in i duschen och sedan packa för som sagt imorn drar jag hem till Sverige, bara ett litet kort besök men ändå :)

Haaaade bra! Tjing!

 Våran utsikt från balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0