Helg

Ja men då var det helg...igen. Tiden går ju så sjukt fort, men jag ska inte klaga. Känns då så bra. För det innebär att det snart är sommar, de som jag längtar till mest av allt just nu!

Har ialf jobbat idag, helt själv på våning 5, gick kanon! dagen bara rusa iväg, precis som det ska vara. Bara kvällen kvar, och den blir nog inte så händelserik, vet bara att vi ska se Let´s dance.

Alltså jag blir så glad när jag läser andras bloggar, när alla snackar om skolan, projektarbetet, nationella prov osv, det känns så skönt att ha gjort på allt sånt, men man lär väl sätta sig i skolbänken igen, tyvärr. Men vill man ha en bra framtid gällande jobb så är man nästan så illa tvungen. ialf om man har gått en samhällslinje som jag. Annars så kan jag väl säga grattis till er som får sportlov idag, är nog ett av det bästa med att gå skola - få lov!

Fick mig en ny bloggdesign igår, svart tyckte jag var så tråkigt, Tack Neko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0