Fredagen den 13:onde

Fredagen den 13 Februari 2009

Så har jag haft någon otur idag, egentligen inte?
Har ialf jobbat idag, gick bra. Fast dagen har varit lite dryg.

Antar att det är fulltös angående melodifestivalen i Skell i helgen. Hade gärna sett det på tv:en imorn men vi ska bort, till Melöy kommun igen och där har dom inga svenska kanaler. Så mamma om du ser det här, kan du spela in melodifestivalen åt mig?

Kommer inte att ha internet i helgen heller, så vi hörs väl på söndag kväll eller nå.

Förövrigt så far jag hem till Sweden på måndag. Peppad på en lång bussresa, svar nej. Kan det vara värt de? Svar ja.

Ha en trevlig alla hjärtans dag hur som haver, det kommer inte jag att ha. Får väl kramas med en gamling på jobbet?
Nu väntar havregrynsgröten!

Kommentarer
Postat av: kakan

du får kramas med miggg

2009-02-13 @ 19:10:54
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: Lalla

jag vill att du ska komma hem älskling! <3

2009-02-13 @ 23:39:46
Postat av: jess

Träffa mig då pälsk hur länhe blir du hemma?

2009-02-14 @ 00:05:31
Postat av: linda

ska du redan hem p[ ett bes;k_

:J FIKA P{ STANN JADA!!!!! RING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-15 @ 12:54:48
Postat av: linda

ska du redan hem p[ ett bes;k_

:J FIKA P{ STANN JADA!!!!! RING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-15 @ 12:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0