Svinis

svininfluensan vaccinet är taget!

Nu väntar jag bara på biverkningarna.
Om jag nu drabbas av dom, folk har ju klarat sig..jag kanske är en av dom!'

men det är ändå ganska roligt hur olika folk tänker & funderar.

& speciallt runt detta ämne.

Sanna Häll Pettersson Ska jag vaccinera mig mot svininfluensan eller inte imorn? :S

Igår kl. 23:11 · ·
Jonas Lindström
Igår kl. 23:13 · Ta bort
Marielle Rånes
Marielle Rånes
Dont do it!
Igår kl. 23:16 · Ta bort
Malin Jakobsson
Malin Jakobsson
ja gör de sanna, lika bra=)
Igår kl. 23:19 · Ta bort
Jessica Nilsson
Jessica Nilsson
neeej sanna;)
Igår kl. 23:26 · Ta bort
Sanna Häll Pettersson
Sanna Häll Pettersson
Fan, de är lika nu alltså ;)
Igår kl. 23:28 · Ta bort
Jessica Nilsson
Jessica Nilsson
hahha jag ska då inte göra det;D
Igår kl. 23:28 · Ta bort
Caroline Idenäs
Caroline Idenäs
haha, åh jag vet då inte heller. men förresten, tror du måste vänta minst 4 veckor efter twinrix?!
Igår kl. 23:29 · Ta bort
Marielle Rånes
Marielle Rånes
Det värsta är ju över. Strunta i det :)
Igår kl. 23:29 · Ta bort
Malin Jakobsson
Malin Jakobsson
tror inte de är så farligt egentligen, men du kanske råkar smitta nån annan om du får de som inte skulle klara de lika bra=)
Igår kl. 23:29 · Ta bort
Sanna Häll Pettersson
Sanna Häll Pettersson
Ja, är det så Carro??
Ni har ju båda rätt Marre & Malin!
Det känns ju som att det värsta är över, men om jag skiter i det så har jag väl säkert otur och blir sjuk & smittar någon annan. Himla jobbigt det här :S
Igår kl. 23:32 · Ta bort
Frida Lindström
Frida Lindström
Det skadar inte, jag vaccinerade mig för typ två månader sen :)
Igår kl. 23:33 · Ta bort
Marielle Rånes
Marielle Rånes
Tänk inte så mycket, då blir du inte sjuk! =)
Det du sprutar i dig har du ingen aning om vad det är, och ingen annan heller!
Igår kl. 23:34 · Ta bort
Sanna Häll Pettersson
Sanna Häll Pettersson
Jag tror jag gruvar mig mest för biverkningarna. Folk har ju blivit sjuk av dom med!
Igår kl. 23:36 · Ta bort
Marielle Rånes
Marielle Rånes
Precis. För ingen vet vad dom där sprutorna egentligen innehåller!
Igår kl. 23:39 · Ta bort
Malin Jakobsson
Malin Jakobsson
du kan känna dig lite sjuk en dag, är inget farligt:) å som sagt, skadar ju inte att ta den
Igår kl. 23:40 · Ta bort
Sanna Häll Pettersson
Sanna Häll Pettersson
Jag får nog sova på saken :)
Igår kl. 23:41 · Ta bort
Marielle Rånes
Marielle Rånes
Skadar inte och ta den? Ja säg inte det, säger jag =) Men sov på saken du! =)
Igår kl. 23:42 · Ta bort
Rigmor Berglund
Rigmor Berglund
Ta sprutan! tror du att de skulle spruta i en hel befolkning något som vore skadligt?? man kan få lite feber och ont i kroppen. Jag har tagit den och sprutan kändes inte och inga biverkningar. Ska man ut och flyga inom det närmsta året rekomenderas det att man tar sprutan därför att smittrisken på plan är jättestora.
för 14 timmar sedan · Ta bort
Emma Stenman
Emma Stenman
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
för 11 timmar sedan · Ta bort
Johanna Eriksson
Johanna Eriksson
NEEEEEEJ du får itne bli sjuk innan söndag!!
för 4 timmar sedan · Ta bort
Marina Lidman
Marina Lidman
gör du som du vill, men det är ju bättre att va dålig nån dag nu, om du nu skulle bli det, än att riskera att ligga en vecka över jul...
Jag mådde prima av sprutan. Bara ajaj i armen!
och jag har nyss flygt och jag är fortfarande frisk men joe fick lunginflammation och amme feber och hosta. Svinis? ingen aning, men sprutan är värd om man inte har "tid" att va sjuk...
för 4 timmar sedan · Ta bort
Rebecca Fjällström
Rebecca Fjällström
ta den inteeee ;)
för 3 timmar sedan · Ta bort
Elisabeth Skarpsvärd
Elisabeth Skarpsvärd
Jag tycker du ska ta sprutan Sanna......
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Sanna Häll Pettersson
Sanna Häll Pettersson
Sprutan är tagen mina vänner!

Kommentarer
Postat av: gissa vem som bakar daaliga bullar at the moment

suggaaa

2009-12-10 @ 19:24:12
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0