Måndag

Men hejbara.

Sov som sagt hemma hos mor & far igår. Tur de för inte fan har vädret blivit nå bättre idag..
..lika bra att inte be ge sig ut på vägarna idag om man inte måste.

Min familj har dock varit det, dom har kört hem från Uppsala.
Men jag fick nyss ett sms från mamma där hon skrev att dom är i schtaaan.
Så 70 av 73 mil har dom tagit sig igenom, skönt att höra :)

Nu kan man ju nästan säga att juldagarna är slut.
& alla dagarna har varit skit bra!
Nu inväntas bara nyårs. Blir nog en väldigt lugn nyårs detta år.
Ska vara med Lalla, Daniel & Frida i våran stuga i Hedfors.
Blir nog himla trevligt!
men nu har vi ju det här med kloning igen.
Skulle hemskt gärna vilja vara på johannas fest också, men ibland så måste man ju välja (ofta)
Man får helt enkelt gilla läget :)

Jobbar förövrigt idag, tisdag & onsdag sen är jag ledig i hela 7 dagar!
Visst känns det nice men jag behöver ju penningar också.
Men är badhuset stängt så är det stängt, har bara öppet någon få dag mellan nyårs & trettondagsafton.

Tjing.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0