Innebandy & skridskor

Tisdag idag, helgen var nyss över och vi har redan kommit en bit in i veckan.
Helgen har varit inprincip kanon.

Söndagen var ju den stora dagen. Derby.
4-4 blev resultatet & vad tycker jag om de då?

Jag tycker att vi startade matchen starkast men andra perioden var definitivt hammarängens.
I tredje var vi rätt så jämna & därför så tycker jag att 4-4 blev ett rättvist resultat.
MEN vi stupade ändå på mållinjen eftersom att vi gjorde 3-4 målet cirka 17 min in i tredje...
...18.30 kvitterar hammarängen. Trodde verkligen att vi skulle ta hem 3 pinnar där ett tag.
Nästa gång då jävlar!!

Efter matchen var jag sliten, riktigt sliten.
Då ringer Emma & frågar om jag ska med & åka skridskor.
Var inte taggad då alltså, kändes jävligt jobbigt men samtidigt jävligt kul.
Så jag kunde inte banga. Jag, Emma & Jessica for & åka skriller på sjungande för första gången denna vinter
& vi konstaterade att det inte skulle bli den sista!

Och för mig blev det en andra gång redan dagen efter med Lalla!
Vi hade en skridskoutflykt, vilket innebar att vi hade med oss varm choklad & mackor, Mysigt alltså.

   






Kommentarer
Postat av: svår match

dallan & hp vs. edde & lalla på rinken snart??

2009-12-15 @ 18:21:57
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0