Fiske

Hade näst intill betalat pengar för att få ligga på stranden en dag som denna.
Men i veckan är det mycket som ska göras på jobbet & att ta ledigt känns lite ovärt.
Förhoppningsvis blir det sol i helgen & då ska jag verkligen ta mig tid till att njuta av den sista sommarvärmen.
För det stämmer ju faktiskt, har börjat bli lite kyligare på morgon-och kvällskvisten, så det säger bara swich och så är hösten här.

Ikväll ska jag få åka båt för första gången i sommar, känns tråkigt att vi inte är ut på havet lika mycket som förr, då var det näst intill varje dag solen var framme. Men det var ju då man var barn och hade tid till allt. Saknar den tiden.
Blir hur som haver fiske med Linda, Lalla & Emil i Renholmen. Jag är ju dock ingen storfiskare & jag tycker inte heller att det är så speciellt kul, blir väl less och uttråkad efter sisådär 20 min, men att sitta i en båt och fiska kan vara ganska mysigt. Jag ger det en chans och får hoppas att jag har lite extra tålamod ikväll. Sällskapet är det ju då ingen fel på !

Ska gå & packa ner fiskegrejerna nu!



google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0