Så kan det gå

Jag hade ju som tänkt besöka matfesten två gånger detta år, en gång på dagen & en gång på kvällen...
..men det blev inge av.

Jag & Lalla hade väl inte tänkt göra något speciellt i fredags men då skickar Frida ett mess & frågar vad som händer ikväll. & eftersom att vi inte hade några planer & dom var sugna på att lämna arvidsjuar för en kväll i skell så kom dom hit. Fest stod på schemet. Hade egentligen bara tänkt chill dricka men va fan hände?
For till Amir & Nina där några Skellefteå IBK:are höll till, SPELADE SPEL & ja där har vi de. Fullare än fan.
Och vad händer då dagen efter?
Kan inte ens räkna på min fingrar hur många gånger jag var tvungen att springa på toa, fy fan.
Kan väl säga att jag ångrar det lite grann nu i efterhand.
För det var ju mest på grund av det, de inte blev nå besök på matfesten. men det kommer ju ett nytt år!

Istället så for jag & Lalla till Icamaxi, handla mat för 500 spänn & rullade vidare till Hedfors.
Blev med andra ord en riktig myskväll med favvopojken min. (L)

 

                                                   Lalla, Daniel, Sanna & Frida i fredags!



Givetvis så ska han ju leta fram farfars gamla kläder & klä ut sig ;) 
Men ett gott skratt förlänger livet :) 


Kommentarer
Postat av: carro

hahha snygg pojkvän du har ;)

2009-08-31 @ 14:10:31
Postat av: S

Jo, haha i alla lägen ;)

2009-08-31 @ 17:26:11
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0