Boviken/ mysfest i Hedfors

Måste ju börja med att erkänna att jag som bott i Byske i näst intill alla mina år och som har passerat Boviken ett x-antal gånger, jag HADE aldrig varit och badat där, inte ens varit in där.
Men nu i lördags så gjorde jag min premiär!
Hade egentligen tänkt bada & simma nere på poolen i Byske, men eftersom att det var en hel del dimma och skit som skymde solen i Byske så kändes de inte så peppande så då kom Carro på den smarta idén att vi kan ju faktiskt dra till Boviken, så sagt & gjort, 45 min senare så var vi där, weeeeey
Låg där & stekte i drygt 2 timmar, lite för kort men det var det värt de!

På kvällen i lördags hade jag & min kusin Linus fest i Hedfors & vi hade hur trevligt & mysigt som helst!

Claes kommenterade att det här är det underbaraste stället han kommit till, han hade blivit nöjd om han bara varit där själv också men att vi andra var där, är bara en stor bonus! haha :)

Bilder kommer när jag fått in dom på datorn! Pussss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0