Heeeelg



Men tja"!
Vad händer?
HELG! Tror det står det i pannan på mig!
Har aldrig längtat så mycket till helg & då menar jag en helg då jag inte har några planer alls.
Men det är faktiskt riktigt skönt ibland, kommer säkert att ångra att jag sa det där för om några timmar kommer jag säkert att döö av långtråkighet, men vi får se. Jag & Carro kanske hittar på något :)
Hennes Boy undrade om vi skulle med till fjälls i helgen och typ basta, köra skoter & bara ta det allmänt lugnt, jag gillar ju verkligen att fara till fjällen och bara umgås men då var det ju det här med pengar igen. Allt kostar jue.
Spec, mat & bensin i det här sammanhanget. + att vi vill inte riskera att missa jobb.

Förövrigt så kan jag bara säga att det går betydligt mycket bättre för mig på ISS.
I onsdags så ville jag bara lägga mig ner och flänna, ville bara hem, hem till Sverige. Men idag så har det varit cool lugnt, jag hatar att mitt humör svänger som fan just nu. ibland har jag positiva tankar och ibland har jag negativa tankar.
Men när jag väl tänker efter så handlar det bara om 12 dagar...och jag börjar trivs mer och mer, nu när jag vet vad jag ska göra, är som alltid lite nervös och osäker när jag ska testa nya grejer för första gången men sen så brukar det alltid lösa sig och rulla på, vilket jag hoppas att hela nästa vecka kommer att göra!

Nu är den stora frågan vilken dag av fredag, lördag eller söndag som jag ska äta godis? Har kommit fram till att jag får äta godis EN dag i veckan ..får se hur länge det håller. Men jag ska försöka, mer kan man ju inte göra.

Sen så ska jag ju försöka kombinera lite godis med mycket träning. Går iallafall till jobbet fram och tillbaka vilket innebär sammanlagt kanske 4 km per dag, helt okej. Men eftersom att jag inte fått mitt friskhuset kort från iss än så har det blivit ytterliggare några kilometers promenad! Men vill ju börja träna på riktigt, har ju tänkt gå ner några kilo nu inför sommarn, är nervös för hur det kommer att gå.

Nu ska jag fortsätta se filmen Bedtime stories, Ciiiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0