Orolig

Var ju såklart på banken idag. Och allt löste sig...tror jag. Nu är det så att det har dragits 9000 från mitt norska konto men dom pengarna syns inte till på mitt svenska konto!? Och jag betalade extra mycket för att pengarna skulle överföras fortare än några dagar, så om dom inte finns på mitt konto imorn så vet jag inte vad jag gör. Begraver mig själv levande eller nå..fast fan då har jag ju all tid i världen till att tänka på mina pengaproblem, det enda jag kan göra nu är att väntaaaaaa, hatar att vänta.

Annars idag så var jag och Carro och solade, ja, vi fusk solade, kände mig vitare än vitast, så det var behövligt..vi kör igen på Onsdag va Carro? ;P

Sedan drog vi vidare mot skelltown, for till Emil och träffa han och Linda. Sa hej och snodde med Linda till waynes, köpte en toast med kyckling och oj så gott, verkligen värt pengarna. Och drack dessutom VATTEN till, jag dricker liksom aldrig vatten till mat, men något har hänt med mig i Norge tror jag. Jag har börjat dricka vatten till mat, har smått börjat äta tomater åsså..hm, ja det var nå mer. Haha, jag är ändå nöjd. Sedan blev det stan, och ja, jag inhandlade ju rätt så mycket, rättare sagt nada..och vad beror det på? SANNA HAR INGA PENGAR och givetvis så hittade jag ett par skit snygga skor på MQ, kostade dock 799, men hur ofta sprättar jag pengar på skor? tycker faktiskt att jag förtjänar att göra det någon gång. Så när jag fått mina pengar så blir det MQ diiiiiirrr. Johanna och Carro kom också och joina oss, trevligt, trevligt, blev mycket snack om hur peppade vi alla är till på torsdag!!! SÅ KUL! Jag, Linda, Johanna, Carrox2, Malin och Linnea i en lägenhet på 22 kvadrat, kan det bli bättre!!!

Har även hunnit vara på kaplanskolans gympasal idag, följde med pappa för att kolla på min systers länslagsträning. Kul att det går bra för sig systeryster! Och tydligen är det många som ser är du också är en Häll-pettersson, hehe.

Nu blire mellooooo för hela slanten, ska se programmet från när dom var i Skell, 10 år senare, jag vet, men vaa fan!


Jonna & Sanna Häll - Pettersson

Kommentarer
Postat av: c

onsdag kör vi igen, ja

2009-04-07 @ 00:50:43
Postat av: Johanna

hahahaha har sanna börjat äta tomater, vad ska vi nu hitta på att jävlas med ;) Det är faktiskt 24 kvm om jag får be ;) PEPPAD !

2009-04-07 @ 11:27:35
Postat av: Lettland

Sanna häll pettersson!! vad händer?!! TOMATER håller du på att växa upp? ;) (kommer från rätt käft hehe!) festa förr oss hemma i skell!

//Emma Linnea (lettland - tomater- glömmer vi inte) och Lisa

2009-04-08 @ 13:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0