Nedräkning

Joooda, är så drygt att gå upp på morgonen och veta att man ska på det där jobbet. Så nedräkning är det verkligen som gäller, 5 dagar kvar. Imorn (Fredag) Måndag, tisdag, Onsdag & Torsdag kvar. Feta smilet jag kommer att sitta med när jag kommer hem nästa tordag ojoj. Längtar! Jobb även lördag & söndag, men det är på hotellet, då är det liksom luuuugnt!

Idag så fick jag veta av Kenneth (Park- & gatu chef i Byske) att jag & Carro ska börja jobba den 1 Juni! Kommer därför inte att stanna här i Norge enda till maj ut, Vill hinna vara ledig lite också + att syster och jag ska hinna med en trip ner till mormor i Uppsala. Jag är nöjd med datumet, mycket nöjd.

Har föresten fått mitt friskhuset kort från iss nu, Så igår börjades det, första passet fick bli Mage/rygg, lite lätt början så där men imorn däremot, då blir det spinnig ! Håll i hatten, min kondition kommer att få sig en omgång, men det kan vara värt de ;)

Annars så vill jag ju självklart gratulera Linnea på sin stora dag !  Gratulerer så my med dagen! :D Klem klem



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lillplömman jag har skaffat en blogg tillslut i smyg :D http://jessicanii.devote.se/

2009-04-24 @ 00:24:14
Postat av: Lillis

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacck Sanna! Du är sötast! Vi saknar dig så himla mycket :)puss

2009-04-24 @ 15:42:07
URL: http://weeiicklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0