Finns ju inget roligare än att kolla på gamla bilder!



FL-Brudarna i Sussie kvartsgård på Morö Backe. Tänk så roligt man kan ha med dom här människorna!



Mina älskade småsyskon & jag i Malå!



Carro, Johanna & Linda har stor bakat hemma hos Johanna, syns det eller? ;P



Stene, Alle.P & Pettson på våran klassresa i Sthlm, haha Charmig bild!



Morfar & Farfar i förtältet till våran husvagn, vet ej vars husvagnen befinner sig men.



MALÅ! Kan inte beskriva med ord så roligt man har haft där, med familj, släkt och vänner!



Min 18-års fest i Hedfors, typ enda bilden jag hitta men vi hade det trevligt!



Vi 4:a hos Lindas mamma.  (L)




Byskeskolans B-korridor, Dock den näst bästa korridoren! CCCCCCC!!!



Linda har dödat mig! Rätt så nöjd också ;) I Emils lilla boda på fabriksgatan!



Ny hem kommen från Turkiet, hade flättorna i si så där 2 dagar och sen så blev jag less!



Jaaa, Carro är snyggast ;) HAHHA (L)



Bild tagen med min mobilkamerna utanför Anderstorpsskolan, utanför den där busskurren så har man ju som hängt ganska ofta! Julia, Melinda, Aurora, Linnea, Lisax2 & Erik.A !



Jaaaaaada, jag är bara jätte, jätte nöjd! haha



Alltså tråkiga vi var på skolhockeyn, Byskeskolan kingade alla detta år!

Aja, finns ju ett x-antal till bilder som jag kan lägga upp men det får bli en annan gång!

Nu ska jag duscha, tjaaaarå!








 


Kommentarer
Postat av: linda

hahaha snygga bilder!

2009-04-17 @ 12:12:20
Postat av: caroooo

najsiga pics ;)

2009-04-17 @ 19:50:37
URL: http://carolineidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0